Fyra bilder

Nedan följer fyra bilder som talar om att vi är på landet ♥



Fönstret i vår ytterdörr.



Ingen prydnadslivboj hänger på vår vägg :-)
Eftersom det går i svart, grått, vitt och rött hos oss ute på landet så passar denna livboj superbra att ha på väggen.



Denna tavla (Vasa) fick vi av svärmor för några år sedan. Den passar perfekt hos oss på landet då den är svart och vit. Att det är ett skepp är ett stort plus.



Min fina burk som jag har klädnypor i.  Den tycker jag mycket om.

Vad härligt det ska bli att vakna upp imorgon. Jag älskar att vakna upp med vetskap om att jag är i Trosa.

Kommentarer
Postat av: anna of sweden

Fina bilder! Den burken skulle jag också vilja ha.

Postat av: Maribella

Fantastiskt ställe!

En fråga som "poppar" upp - varför bosätter ni er inte i Trosa? Tänk vilken livskvalitet för dej som ju verkligen verkar älska stället!



Kram

2010-05-13 @ 17:22:23
URL: http://maribellassk.blogspot.com
Postat av: mammaxtre

Anna, säg bara till om du vill att jag ska köpa en och skicka till dig.



Maribel, Landet är verkligen livskvalitet för mig. Dock har vi fler att tänka på än oss själva. Min 15 åring skall gå i högstadiet ett år till bland annat. Så småningom hamnar vi nog i Trosa permanent. Inte ännu dock.

2010-05-13 @ 21:34:08
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0