Inte bra alls faktiskt



Blomstertiden är hos oss nu. Träden blommar och rabatterna lika så. Vackert och alldeles underbart tycker jag.

Lika underbart är det inte att Lillfisen insjuknat i feber. Han var sig inte alls lik idag. Trött och utan matlust.
Han har fått alvedon och sover nu sött i sin säng.

Om han är sjuk imorgon kan man lugnt säga att det inte är bra, inte bra alls faktiskt. Måtte han vara frisk och kry imorgon.

Jag har haft en semesterdag idag. Det var väldans skönt kan jag meddela. Har hunnit med en hel del, vilket var själva tanken med att ta semester just idag. Trots att vädret bjudit in till att njuta av den, liggandes i en solstol, så har jag ägnat mig åt annat mest hela dagen. Mest hela kvällen också skall jag erkänna.

Må så gott



Kommentarer
Postat av: emily

hihi ska man inte bara ligga och lata sig på semester dagar :) ?

2010-05-25 @ 10:21:19
URL: http://emslo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0