Dan före dan

Idag är det dan före dan och jag har ännu inte bestämt mig för vare sig vilken väska jag ska packa i eller vad jag ska packa ned. Jag har tusen grejer att göra och att tänka på. 

Ikväll har jag prioriterat en hockeykörning till Scaniarinken samt pratstund med Marcus.  Jag har också prioriterat fredagsmys med Melker och nattning. Jag har tömt minneskortet i kameran. Ordnat kontantkort så att jag kan hålla kontakten med de mina när jag är i Spanien. Tvättkorgen har också prioriterats...

Med tanke på att det är tidig uppstigning imorgonbitti är det nog bäst att sätta fart nu :-)

En trevlig helg önskas er alla


Kommentarer
Postat av: Sirpa

Ah är det Valencia-resan som nu blir av eller?

2010-11-12 @ 21:36:46
Postat av: mammaxtre

Sirpis, jajamensan :-)

2010-11-13 @ 04:29:55
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0