Lagkassan

Hej alla ni som hittat hit,

imorse ringde klockan som vanligt kl. 05.00. Dagen har tillbringats på jobbet. Efter jobbet ilade jag mig hemåt. Bråttom som sjutton hade jag då jag och Marcus skulle vara på Scaniarinken redan kl.17.30.

Ikväll stod nämligen föräldrar & barnaktiviteter på agendan. Det innebar ikväll att det var dags för oss att dra in pengar till lagkassan.

Således har jag och Marcus och ett gäng andra föräldrar med barn under kvällens A-lagsmatch sålt 50-50 lotter. Efter matchens slut var det bara till att börja städa läktarna.

Konstaterat är att folk inte tar med sig sitt skräp när de lämnar arenan. Popcorn blandat med spilld läsk och snus och annat elände låg som alltid och väntade på oss trötta.....

Nåväl, nu är detta avklarat för denna gång och det blev en liten slant till lagkassan.

På Scaniarinken träffade jag många vänner och bekanta. Det var roligt.

Klockan 23.00 kom vi hem ikväll. Nu är det Natti Natti för min del.

- - - - - - - - - -

Jo just det, även torsdag har jag klarat mig bra. Dock drömde jag inatt att jag åt en kaka. Som jag bannade mig själv för hur jag kunde göra det. Hur kunde jag glömma bort att jag givit mig själv ett förbud.

När jag vaknade insåg jag att det bara varit en (mar) dröm :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina fågelbilder! Passar på att önska dig en fin helg!



Kram Maria

2010-09-17 @ 11:37:06
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: 2BarnsMamman

Det där med lagkassor är antagligen nåt man har framför sig. Bra jobbat!



Vilken tur att det bara var i drömt du ätit kakor! Ha en fin helg, även utan kakor! Kram kram

2010-09-17 @ 21:07:45
URL: http://ihuvudetpamamma.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

Maria, tack snälla! Jag är nöjd med mina fågelbilder.



2Barnsmamman, förmodligen har du detta framför dig. Vetesjutton varför jag drömde om kakor. Jag är inget kakmonster :-)



Trevlig helg önskar jag er båda.

2010-09-17 @ 23:46:43
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0