Sommarvärme

För lite sedan fick jag länken nedan av Marie KJ på mailen.

http://freemeteo.com/default.asp?pid=23&gid=2509954&la=5

Utifrån den skulle jag imorgon förmiddag ägna mig åt att packa resväskan. Allt blir inte alltid som planerat. Istället för att packa resväskan med sommarkläder skall jag åka till jobbet.. Min ansökan om semester är återtagen.

Ett riktigt antiklimax känner jag över att det plötsligt inte blir någon resa. Kan inte beskriva känslan på ett bättre sätt. Antiklimax får bli dagens ord.

Nu skall jag inte skriva mer om detta tråkig. Inga fler inlägg om resan som inte blev av, jag lovar. Nu skall jag gå vidare och släppa detta.

Jag kan meddela att Marcus (min äldsta son) såg det hela mycket positivt. Detta eftersom jag nu inte missar hockeymatchen på söndag.  Jag kan således fotografera :-) 

Jag vet att det funderas för fullt bland tjejerna över vart vi ska åka istället. Ett mail har redan gått ut om vilka daum under hösten som skulle passa bra. Jag ska hålla er alla uppdaterade.

Dumma flygstrejk!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh, så tråkigt! Så enormt besviken jag skulle bli! Vi åkte till Spanien i maj/juni och då var jag orolig för askmolnet, men vi kom i alla fall iväg. (om vi skulle ta oss hem brydde jag mig inte så värst mycket om!)

Hoppas ni kommer iväg på nån annan resa istället.



Kram Pernilla

2010-09-23 @ 14:48:50
URL: http://www.vardagslyxhosnilla.blogspot.com/
Postat av: Lollo

Hur hittade du mig Ler*

Vad kul & välkommen att kika in, kommer ju ta år innan jag når din & Maries Nivå...

Men men gör ett försök.

Jag som smsa Gun & önska henne välkommen till Spannien bad henne hälsa till er alla & hon svarade från ...jobbet...

Vad trist & fa* ta alla Franssoser :o)

Hoppas allt löser sig & att det blir en til resa.

KRAM Kram

2010-09-23 @ 17:52:19
URL: http://pingvinmammans.blogg.se/
Postat av: mammaxtre

Pernilla, det känns verkligen trist. Vi ska nog hitta en annan helg och ett annat resmål. Inte helt lätt dock då vi är 20 brudar :-)



Lollo, jag hittade dig då Marie har länkat dig. Blev så glad.

2010-09-23 @ 19:43:04
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0