Trevligt inslag

Denna dag kan inte annat beskrivas än mycket lång. Den har inte varit dålig på något sätt. Bara väldigt lång.

Jag har varit på utbildning  samt även deltagit i ett  möte i Liljeholmen idag. Mellan dessa två måsten blev en lunch med min vän Marie KJ ett trevligt inslag.

Efter mötet valde jag att åka till jobbet en snabbis för att stämma av. Därefter åkte jag till dagis för att hämta hem min Lillfis. Väl hemma i radhuset påbörjade jag kvällens matlagning. Min sambo fick ta över vid spisen då jag hade kvällens hockeykörning.

När jag lämnat av grabbarna vid rinken åkte jag till IcaMaxi för att handla. Köpte mig en korv med mos vilket fick bli kvällens middag, för min del. Långt ifrån den underbara hälsotallriken jag och Marie KJ åt till lunch :-)

Jag hann kika lite på träningen innan det var dags att åka hem igen.

Väl hemma var det bara till att packa in varor i kyl och frys. Diskmaskinen behövdes också plockas ur.....Tvättmaskinen behövdes sättas på.....

Nu äntligen sitter jag med laptopen i knät. Trött så att det förslår.

Med detta inlägg har jag nu bjudit er på en beskrivning av hur en dag i mitt liv kan se ut. Trots detta tråkiga inlägg , med ett trevlig inslag, hoppas jag att ni kikar in igen :-)




Kommentarer
Postat av: LiseLotte

Ha, tittar alltid in hos dig :))



Tittar just nu på Mona och Fredrik i en duell på fyran. Inte blir jag klokare på det. Nu tycker jag bara att de kör med pajkastning. Som ett gift gammalt par som gnabbas. Ska vi välja en av dem??



Kram LiseLotte

2010-09-09 @ 23:11:03
URL: http://liselottesj.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Absolut att jag tittar in och jag tycker det är härligt med vardagsskrivande..för det är så våra liv ser ut :)

ha en underbar helg

kram Åsa

2010-09-10 @ 07:41:05
URL: http://livetsvackrating.blogg.se/
Postat av: Daniel

Körv å mos ett måste ibland!!!

2010-09-10 @ 09:50:11
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Min plats i solen

Men du hann ju med en himla massa under din långa dag. ;) Vissa dagar är ju på just det viset då allt går i ett och man har tusen och en saker som ska göras. Behöver inte vara dåliga dagar. tvärtom kan det vara väldigt roliga dagar. Men det är kanske tura tt alla dagar inte är på det viset för då skulle vi nog inte orka. ;)



Jag hoppasa tt du får en riktigt härlig och avkopplande helg. det har du gjort dig förtjänt av. :)



Kram Lotta

2010-09-10 @ 11:15:32
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Maria

Alla dagar kan inte vara roliga! Men korv med mos är inte helt fel ibland ;)



Ha en fin helg!

Kram Maria

2010-09-10 @ 16:03:20
URL: http://mariaemb.blogspot.com/
Postat av: mammaxtre

LiseLotte, att du kikar in är jag glad för. Röstat har jag gjort. Valet föll på en av dem du nämner :-)



Åsa,vad ska man skriva om annars tänker jag. Vardagen är en stor del av mitt liv, iallfall. Tack för att du hittar hit.



Daniel, som hockeymorsa blir det mycket körv :-)



Lotta, det ska sannerligen bli skönt med helg.



Maria, alla dagar kan verkligen inte vara roliga. det har du så rätt i.

2010-09-10 @ 16:59:04
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0