Först Möhippa Sen landet

Hallå där,

I skrivande stund sitter jag iklädd min pyjamas, i soffan på landet. Jag har precis gått igenom de bilder jag tagit i dag denna fina lördag. När jag skriver fina syftar jag inte på vädret. Jag syftar på mina systrar och på min fina dotter och på min syster Jennys vänner. Alla dem som var med och gjorde denna lördag till en fin lördag. En möhippelördag.

Nedan följer några av många bilder :-)



Min lillasyster Jenny. Hon ska gifta sig med sin Mikael i sommar.



Jennys bubbel



Jenny och även vi andra, dansade Bollywood.



Min lillasyster Jessica



Min lillasyster Jeanette, även kallad Blenda.



Min lillasyster Jessica tillsammans med finaste Malin, min dotter.



Jag blev lite full i skratt när jag konstaterade att banne mig nästan alla i gänget bar vita Converse. Det här är bara några :-)



Dagens båtbild är tagen när jag kom ut till landet efter att ha tillbringat hela långa dagen i Stockholm. Övriga möhippegänget har en annan båtbild just nu. Möhippan har nu gått in i en ny fas nämligen. En fas vilken jag valde att stå över,



jag har ju två lånebarn att ta hand om. Här ser ni en av dem. Lilla Maja.

Att ha två lånebarn går väldigt bra. Allt fungerar perfekt. Nätterna går som en dans. De är båda nöjda och glada. Två trygga ungar som har en sista natt att sova hemma hos oss. Imorgon kommer deras föräldrar hem igen. Tänk så fort tiden går.

Dagens reflektion: Jag har verkligen tre otroligt fina systrar och en fantastiskt fin dotter.

Må så gott och tack för att just du tittade in.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad roligt med möhippa, skulle vilja prova bollywood! Många fina bilder på dina söta systrar, men ingen bild på dig. Nästa gång?:)



Ha en fortsatt fin kväll!

Kram Helena

2011-05-28 @ 22:03:51
URL: http://www.ordochkansla.blogspot.com
Postat av: Jess

Så trevligt med möhippa!

2011-05-29 @ 15:45:00
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Monica

Har försökt få iväg en kommentar innan i dag utan att lyckas - hoppas det funkar nu...



Möhippa för min del var inte i går. Det brukar bli att man gör något som man aldrig skulle gjort annars som att dansa Bollywood. Det låter superkul.



Hoppas din mors dag är bra ute på landet - grattis till oss mammor!

KRAM

2011-05-29 @ 17:22:15
URL: http://Vilda tankar
Postat av: Jenny M

Tusen tack fina du för att du var med på min Möhippa! Jag är galet trött och väldigt lycklig att jag har just er till systrar och smulan till syster dotter!

Massor av kram!!

2011-05-30 @ 08:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0