Sammanfattning

Hej alla trevliga läsare av denna blogg,

efter några dagars frånvaro är jag nu åter i blogsfären. Tiden har kort sagt inte räckt till och bloggen fick lov till att stryka på foten.

Sammanfattning:

Torsdag
I torsdagskväll tog jag tunnelbanan in till huvudstaden för att möta upp två kollegor från andra enheter än min egen. Vi träffades över en bit mat och för att nätverka lite (deras idé) Dagen efter mailade jag dem båda och tackade dem för att de fiskade upp mig när jag behövde det som mest. Jag känner mig tacksam. Kvinnor kan!

Fredag
Min Malin och hennes Stefan kom över på middag. De hade lussebullar och glögg med sig. Vi kikade på Idol och hade det bra. 

Idag har vi lördag och det vet ni vad det vanligtvis betyder så här års för min del :-)



Förmiddag och hockeyträning. 



 Eftermiddag på landet i Trosa. Ett land som idag bjudit på ett glittrande hav.



Se så vacker havet gör stenen.



Lavendeln är slående vacker fastän vi har november.



Blommande blommor har vi fortfarande på tomten. Blommor som ännu ej täckts av snö.



Idag blev det en tur in till stan (i Trosa) ån var lika vacker som alltid. Några julklappar införskaffades. Härligt att ha börjat bocka av inköpslistan :-)



Dagens båtbild. 

Dagens reflektion är att det känns himla bra med helg och att det är himla trevligt att ha tid för bloggen igen.


Må så gott och tack för ditt besök






 


Kommentarer
Postat av: Vivi

Så härligt, nej man inte tro att det är mitten av november när man ser bilderna, skönt tycker jag personligen, fick nog av snöt förra vintern så jag trycker det är perfekt. Skönt att du har bockat av några julklappsinköp! Ha en fortsatt bra helg! Kram Vivi

2011-11-19 @ 15:59:26
Postat av: Lotta

Saknat dig!



Det gör gott att läsa dina tankar och se dina sköna bilder.



Blir glad helt enkelt!



Kram och fortsätt att njuta helgen

2011-11-19 @ 16:43:57
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: LiseLotte

Gud så skönt det ser ut på landet. Trosa bilden är så fin.



Jag har tittat på Hemnet igen och sett dels en tomt vid vattnet vid Söderängstorp med utsikt över Kaggfjärden. Den tomten skulle man kunna dela på två hushåll. Sedan finns det två tomter vid Rosenhill. Åhhh jag är så sugen.



Jag trodde först det var jättestora puckar på isen....puckat av mig ;-)

2011-11-19 @ 18:53:34
URL: http://apiecehappiness.blogspot.com/
Postat av: cc

Jag brukar inte skriva så ofta på din härliga blogg. Fast jag är inne på den varje dag ♥



Men jag vill också bara berätta att jag gillar din blogg för den är så äkta!! Jag känner att det är så mycket handla, köpa nytt, visa upp sig i nya kläder och visa att man har det alltid fin runt sig. Och jag börjar tröttna på alla dom bloggarna i bloggvärlden. Gillar mer och mer lite mer vardag, fina bilder och härliga tankar från vanliga fina mammor som du som jag kan indemtofoera mig med. Där jag kan känna igen mig. Tror att det kommer bli en trend framöver med vanliga mammor. Dom är nästan unika nu för tiden:)!



Så det jag vill ha sagt är. Gillar din blogg i massor. ´Njuter verkligen av dina bilder.



Ha en fin kväll!

kram från en vanlig mamma "CC"

2011-11-19 @ 20:49:45
URL: http://roomofkarma.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Vad trevligt att gå ut med kollegorna för lite nätverkande. Det behövde du nog. Och sedan en skön helg på det gör nog susen:) Hoppas jag.

Ha en fortsatt trevlig helg.

Kram

2011-11-20 @ 09:11:48
URL: http://alltoingeting.blogspot.com
Postat av: Monica

Vad fint att du låter lite mer peppad idag. Att du redan hunnit bocka av några julklappar är jag lite avundsjuk på. Det är så skönt när man kan göra det. Jag gillar att vara ute i god tid men än så länge är inget köpt.

Hoppas du nu fått energi i helgen som räcker ett tag.

Stor kram till dig

//Monica

2011-11-20 @ 19:36:06
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Åsa!

Vilka fina bilder du bjuder på, nog är det svårt att tro att det är första advent om en vecka!



Kram på dig, och ha nu en mysig söndagskväll!

2011-11-20 @ 19:58:50
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Bella

Gott att läsa att du haft några dagar fyllda med trevliga möten med kollegor, vänner och annat pyssel som gjort dig gott. Fina bilder som alltid bjuder på!!



Hoppas du får en mysig söndagkväll



Kramar Bella

2011-11-20 @ 20:32:50
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Postat av: Anna Persson

Vilka dagar du verkar ha haft. Kanske fått laddad batterierna lite. Älskar dina bilder med båtarna och en härlig tanke bakom det!



Ha en fin dag! Kram Anna

2011-11-21 @ 08:59:23
URL: http://coolaannna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0