Till salu

Hej alla rara som hittat hit,

jag kikar in för att önska er alla en fin helg. Fredagskvällen är här och jag gäspar käkarna ur led.  Det är dags för mig att lyssna till vad min kropp behöver. Den behöver sömn.

Ni är några som undrar om visningen vi haft . Hur det gick återstår att se. Huset var inte till salu, men blev det när mäklaren hörde av sig. Han hade blivit kontaktad av en familj som ville köpa ett radhus på vår gata. Mäklaren visste att vi funderat/funderar på att sälja. På den vägen är det.

Då vi endast funderat på att sälja så har vi inget nytt boende på gång. Om familjen betalar det vi vill så blir radhuset deras. Annars får huset bli till salu någon gång i framtiden istället.

Jag känner mig otroligt cool i allt det här. Så olikt mig!

Dagens reflektion är att jag nu borde sluta skriva på detta inlägg. Mina ögon orkar inte hålla sig öppna längre.

Imorgon är en ny dag. En dag i ledighetens tecken.

Må så gott


Kommentarer
Postat av: Lotta

Kramar till dig Lotta!



Sov ut, vila, koppla av, njut helgen

2011-11-12 @ 01:23:41
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Marie

Oj, vad spännande! Keep cool and carry on säger de ju och jag håller med. Lycka till med allt.

2011-11-12 @ 09:47:17
URL: http://minafinastesaker.blogspot.com/
Postat av: KaosJenny

Härligt att ni kanske får sålt, om ni vill sälja... Ett positivt problem :-) Hoppas du sov gott. Vi borde göra som björnarna, gå lite i idé nu när det är vinter. Fast inte helt eftersom vi vill vara lediga till sommaren :-) Kram

2011-11-12 @ 12:46:32
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0