Jag gissar

Hallå där,

så härligt det ska bli med helg. Oj så skönt det är med fredag. Jag har en vilja att sitta uppe länge bara för att jag vet att väckarklockan inte ringer kl. 05.00 imorgon. Men, jag klarar inte av att vara uppe senare än så här. Det är dags för mig att gå och knyta mig. Kroppen min säger ifrån. Att vila men inte orka :-(

Jag gissar att det inte blir någon hockeyskola för Melkers (min 6 åring) del imorgonbitti. Jag gissar att han kommer att vara sjuk. Hoppas jag har fel......

Dagens reflektion är att det var himla trevligt att slippa laga mat ikväll :-)

Natti natti



Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Hej vännen!



Stackars Melker! Jag hoppas också att du har fel och att han får vara frisk men det tycks vara något som drar över landet just nu för överallt hörs det förkylda röster och hostningar dessa dagar. Håller tummarna!



Själv har jag en sovmorgon att se fram emot imorgon och order om stanna i sängen även om jag vaknar. Det vankas sång och frukost på sängen. ;)



Du fantastiska kvinna, du anar inte vad glad jag blir av alla dina omtänksamma, varma och peppande ord. När jag ser din signatur vet jag alltid att det kommer strömma värme och vänlighet emot mig. Tack för att du tror på mig. Det betyder så mycket ska du veta. Tack fina bloggsyster för att du finns därute och tack för värmande graulationer! :)



Ta nu hand om dig och de dina och ha en riktigt fin sista helg i oktober!



Stor Kram

Lotta

2011-10-28 @ 22:56:53
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: G 45

Fredagsmys....vi har goa stooora grabbar....

Du pratar mycket om cyberrymden....

Vi har lyckats....tror jag defenitivt

Med våra grabbar....

2011-10-29 @ 00:39:22
Postat av: tinajo

Jag hoppas han är på hockeyskolan! :-)

2011-10-29 @ 08:37:36
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.com/
Postat av: Monica

Går du upp kl.5 varje morgon!!!

Min klocka står på 6 de flesta mornar och det tycker jag är tidigt. Kan förstå att det är ett gissel att komma i säng i tid på kvällarna med de tidiga mornarna.

Hoppas att din Melker inte är sjuk även om jag unnar dig en härlig sovmorgon.



Ha en bra helg

Kram Monica

2011-10-29 @ 17:32:06
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0