Crazy friday

God fredagskväll på er alla bloggläsare, så roligt att så många av er tycker om min nya header. Ett fint kvitto till duktiga Rebecca.

Min fredag har varit helt galen. En crazy friday. Men nu äntligen sitter jag i soffan ute på landet med laptopen i mitt knä och med godis i skålen.

Till landet kom vi först när mörkret tagit vid. Tyvärr ingen båtbild idag. Kanske imorgon :-)

Dagens reflektion är att det alltid är samma visa för mig dagarna innan avresa. Jag går och tänker på att jag ska lämna mina barn, åka iväg utan dem. Jag känner alltid att det är så svårt. Att åka iväg (till Sevilla) med Marie KJ.s tjejgäng kommer att göra mig gott. Jag räknar med att komma hem fylld av härlig positiv energi. Det gynnar ju inte bara mig, det gynnar ju även barnen, eller hur :-)

Må så gott


Kommentarer
Postat av: maria

Jag känner precis igen mej, jag har också alltid haft lite separationsångest när jag ska åka iväg. Har tränat upp det så det är lite bättre idag, och det går alltid över när jag väl kommer iväg. Ha det så trevligt på din resa!//kram maria

2011-09-24 @ 11:06:52
URL: http://smultronpaettstra.blogspot.com
Postat av: Anya Adores

Hej Hej jeg tycker om dine nye blogheader - super fin:)

Ha en god tur - og god weekend.

Axxx

2011-09-24 @ 14:30:34
URL: http://anyaadores.blogspot.com
Postat av: Anna

Hej vännen!



Nu har jag kikat in till mina favoritbloggar och konstaterar lätt att din är grym! Vilken snygg sida!



Det har varit så skönt att ge sig lite tid att surfa runt hos bloggvänner. Det känns som man sitter och fikar tillsammans!!



Hoppas söndagen bjuder dig på trevligheter!!



kramis Anna

2011-09-25 @ 10:54:42
URL: http://coolaannna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0