Karaktär

Hej på er,



Det är något vilsamt över blommande blommor tycker jag.

Dagens reflektion handlar om karaktär. Idag har det legat en chokladboll från Delicato på mitt kontorsbord. Den har ropat mitt namn mest hela dagen och jag funderade om och om igen på hur jag skulle göra.
Var så sugen men kände samtidigt att jag inte borde.
Idag hade jag karaktär vilket känns bra. Igår hade jag ingen karaktär vilket såklart kan vara förklaringen till varför jag lyckades stå emot idag :-)

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Min plats i solen

Heja dig Lotta! :) Jag önskar jag hade lika bra karaktär som du men sanningen är den att jag har skitkass karaktär. Hade en choladboll ropat mit namn hade jag kommit springande. Jepp, precis så illa är det. Men jag har hopp om bättring. Någon dag. ;)



Kram på dig

2012-04-23 @ 20:58:01
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com
Postat av: Filippa

Ja du det där med karaktär är inget jag kan stoltsera med - försöker just nu hålla mig till godis och skit bara på lördagarna - försöker istället motionera mer så jag på något sätt får syndernas förlåtelse ;)



Kram F (ex bbqvillage)

2012-04-24 @ 11:28:13
Postat av: Marie KJ

Om jag vore så smal som du skulle jag äta negerbollar iderligen.



(Ok, jag förstår i skrivande stund varför jag aldrig lyckas bli lika smal som du ;))

2012-04-24 @ 11:31:09
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Coolaannna

Min karaktär är lite offline eller offside just nu!!



Men jag ska koppla greppet igen!



Jäkla hälsporre som sätter käppar i hjulet!!



Hoppas delicatobullen får ligga där tills han ruttnar!!!



kRAM aNNA

2012-04-24 @ 22:39:01
URL: http://coolaannna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0