Kvalitetstid

 Hej alla,
 
Denna söndag har jag tillbringat tillsammans med mina söner. Vi snackar kvailtetstid på hög nivå.
 
Baksidan hemma i radhuset imorse. Här trivs jag bra. Här borde jag tillbringa mer tid än jag gör. Morgonen var ljuvlig.
 
 
 
Vi tog oss till en driving range i närheten av där vi bor. Det var trevligt, fastän jag förlorade puttävlingen mot Marcus (min äldsta son).
 
 
 
 
Sen har vi badat också :-)
 
 
En sväng ut till landet resulterade i en dagens båtbild.
 
Väl hemma igen blev det en löparrunda. Idag sprang jag inte ensamen. Jag hade trevligt sällskap då Marcus hakade på. Denna vecka blev det endast två rundor för min del, målet är tre. Men detta till trots så har jag ändå sprungit över en mil denna vecka. Ganska bra om ni frågar mig :-)
 
Dagens reflektion är att jag känner mig väldigt glad över att mina äldsta barn (17 & 22 år) vill umgås med mig. Att de vill vara med mig (den yngste, har ju inget val förstås). Har fått höra att jag ska vara glad så länge det varar. Det finns dem som har annan erfarenhet..... Det låter trist.
 
Må så gott
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Fina killar du har och en relation som är sund slutar inte bara helt plötsligt. Vad är det för trams att säga så!?
Att vara aktiv med sina barn gynnar relationen precis som du är. Heja dig!
Kram

2012-08-06 @ 16:42:15
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0