Tankat kärlek

Gokväll på er alla,
 
Jag har tillbringat kvällen på landet och tankat kärlek och havsluft. Hade huvudvärk när jag kom dit men den flög sin kos omedelbart bums. Att komma ut till landet är således bästa botemedlet :-)
 
 
Dagens spegelbild.
 
 
 
Dagens båtbilder
 
 
Förstås gick vi till havsbadet eftersom Melker ville bada. Ovan oss cirkulerade denna mås. Den hade fisk i sikte. Fisk som Melker snabbt skrämde bort :-)
 
Dagens reflektion är att sommaren snart är till sin ända. Barnen börjar inom kort i skolan igen. Melker börjar i årskurs ett och Marcus andra året på gymnasiet. Snart stundar således allvaret och läxläsning och höst.....
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: tinajo

Ja, fort gick det så var det nästan skoldags igen - mina börjar 4:an och 1:an. Min lillplutt hoppas hårt på massor av läxor, haha! :-)

2012-08-08 @ 21:53:06
URL: http://tinajoathome.blogspot.se/
Postat av: A House With A View

Vilken jättefin spegelbild av dig!! Och nog känns det som att hösten närmar sig...

Kraaaaaaaaaaaaam aka

2012-08-08 @ 23:53:53
Postat av: LiseLotte

Visst är det med vemod man inser att sommaren är slut...å andra sidan är det mycket vemod i mitt liv just nu.

Jag har varit lite "off" vad gäller blogg och kommentarer. Ska bli lite mera "on" nu.

Stor Kram

2012-08-09 @ 09:36:10
URL: http://apiecehappiness.blogspot.com/
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Det känns i luften att hösten är på intågande, men det känns bra trots allt tycker jag :) Även om jag självklart hade önskat mig en varmare och soligare sommar...

Ja korten är ifrån i fredags när vi förnyade våra löften, inför samma präst, kyrka som för 10 år sedan. Skillanden var att ni var våra tre tjejer med och vi hade enbart bjudit 25 personer mot 110 när vi gifte oss :)

Kramar

2012-08-09 @ 19:01:14
URL: http://fantastiskamamman.se
Postat av: Pernilla

Idag var dina tankar mina tankar - skola och höst...

(Jag skrattade gott åt din kommentar hos mig. Jag skulle nämligen heller aldrig komma på tanken att ta kort på maten som jag lagar:) Det är alltså INTE jag som lagar maten när den ser ut så där;))

Kram Pernilla

2012-08-09 @ 22:46:41
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.se/
Postat av: Jessica

Fin poncho, var ar den ifran??

2012-08-10 @ 07:23:03
Postat av: Lisa | majamyra fotograferar och funderar

Ja snart börjar rutinvardagen igen, kan kännas rätt skönt det med.
Jag gillar dina speglingar du tar.

2012-08-17 @ 12:21:01
URL: http://www.majamyra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0