Två dagar i rad

Hej  alla,
 
I dagarna två har jag varit på kalas. Ni som följer mig på Instagram (mammaxtre) vet redan detta :-)
 
 
Igår kväll var jag och min ynsgta son i Norra ängby och firade Gisela som fyllt år.
När jag frågade Melker om han ville följa med så sa han -  självklart! Det är ju mina kompisars mamma!
 
Inget av de kort jag tog på Gisela godkände hon för publicering på bloggen. Med undantag för den här :-)
 
 
Den här bilden på Gisela tog jag i juli månad. Så ser hon ut :-) Denna bild är jag mycket förtjust i.
 
 
Ikväll har jag och mina två äldsta barn och min blivande svärson varit på Årsta Havsbad och firat mina söners gudmor Viktoria. Här i bild med sin make Henrik. Matchar varandra bra gör dom också :-)
 
 
Barndomsvänner. Min Malin och Viktoria och Henriks Mickaela. Så fina!
 
 
Min Malin med sin blivande make.
 
Dagens reflektion är att både sömnen och löpningen har fått stå tillbaka för kalasandet. Men det var det värt :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: tinajo

Härligt med kalas! :-) Haha, efter vår semestervecka med idogt ätande känner jag att jag måste komma igång med löpningen igen FORT..! :-D

2012-08-01 @ 23:20:33
URL: http://tinajoathome.blogspot.se/
Postat av: LindaF

Hej! Jag har precis börjat följa din blogg. Jättekul! Måste säga att du tar grymt fina bilder, så jag förstår att du vill ta med kameran till Marseille :) Må så gott!

2012-08-02 @ 21:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0