Att ligga efter en smula

Hej bloggen och alla ni som kikar in här,
 
Man skulle kunna säga att jag ligger efter en smula. Så idag bjuder jag på bilder från helgen som var.
 
 
Lördag och havet är täckt av is och snö.
 
 
 
Tomten kom på besök under yngsta sonens ispass. Till barnens lycka. Till och med jag fick en godispåse :-)
 
 
Söndag och havet är täckt endast av is.
 
 
Fåglarna på landet gillar Eva Solo.
 
 
Bild från söndagens hockeyträning. Älskar ljuset som blir när man får och kan fota utomhus.
 
Dagens reflektion är att jag de senaste dagarna gjort precis det jag säger till andra att inte göra. Jag oroar mig över något i förväg, kanske helt i onödan. Så dumt så dumt.
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker om din helg min vän ;)

Och ja, inte oroa dig i onödan.

Varm kram!

2012-12-19 @ 02:44:17
Postat av: Anna Adanir

Va skönt när de är över de man har oroat sig för i onödan :)
Ha en bra dag! Kram

2012-12-19 @ 07:30:39
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så vackert med det snötäckta landskapet!

2012-12-19 @ 10:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0