Det är mycket nu....

Hej alla rara som kikar in här fastän det duggar glest bland inläggen nuförtiden.
 
Mellan hockeyträningar försöker jag klämma in inhandling av julisar, julklappsinslagning, förberedelser inför julafton, teaterföreställning (BUS) med goa vänner och så ska jag ju jobba också .....
 
Tiden blir knapp och bloggandet får stryka på foten. Det är mycket nu :-)
 
Dagens reflektion handlar om vädret. Igår var det plusgrader och snön blev tristare och tristare. Kan inte annat än att småle när jag nu kikar ut genom fönstret. Det snöar  och det är bara att konstatera att prat om väder det hör oss svenskar till.
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Full rulle här också! Idag ska jag julpynta och göra fint på min lediga måndag. Så trist att snön håller på att smälta bort!

Kram Anna

2012-12-17 @ 10:15:13
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Maidi

Full rulle är det nog hos de flesta just nu.. Bloogen måste vila när annat är viktigare..

Kram Maidi

2012-12-17 @ 19:51:45
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0