En award

Hej alla,
 
Tack rara ni som kikar in här fastän jag inte är så aktiv med inläggen!
 
Min absoluta favoritblogg heter http://charmigacharlie.blogspot.se. Den bloggen är Lottas och henne tycker jag mycket om. Av henne jag fått en award och nedan följer hennes frågor med svar.
 
Mitt motto: Tiden är nu. 
Favoriten: Mössor av olika de slag. Älskar att bära mössa :-)
Läser: Någonting varje dag
Älskar att tillbringa en eftermiddag:Ute på landet med kameran om min hals
Saknar: Min mormor
Vill göra jätteofta: Fotografera
Tycker om som jag inte trodde jag skulle gilla: Tycker om att springa-jogga-löpträna.
Bakar:För sällan
Somnar: I olika sängar :-)
Favoritparfym: Shalimar
Har jag svårt att låta bli att bläddra i om den ligger framför mig: Blanka härliga tidningar 
Tackar aldrig nej till: Hjälp att skotta fram bilen....
Längtar till: Lata lediga dagar
Vill tipsa om:  Det man ger får man tillbaka, det tror jag på.
Så stolt så jag håller på att spricka: Jag har tre fina barn vilka jag är mycket stolt över. Jag är också stolt över att jag haft modet att fatta svåra beslut.
 
Härmed nominerar jag alla som känner och vill.
 
Det vore roligt om just du ville berätta lite om dig, allt eller något av det här:
Mitt motto:
Favoriten:
Läser:
Älskar att tillbringa en eftermiddag:
Saknar:
Vill göra jätteofta: 
Tycker om som jag inte trodde jag skulle gilla: 
Bakar:
Somnar: 
Favoritparfym: 
Har jag svårt att låta bli att bläddra i om den ligger framför mig: 
Tackar aldrig nej till: 
Längtar till: 
Vill tipsa om: 
Så stolt så jag håller på att spricka:
 
Dagens reflektion handlar om att jag saknar löpträningen. Har vilat nu i några veckor. Dels med anledning av ont knä men också på grund av all snö. Jag har köpt broddar till mina löparskor men vet inte om jag vågar ge mig ut. Det känns läskig..... 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej raraste Lotta som gör mig så glad. Och tårögd. Du är enastående!

Njut av helgen min vän. Jag ligger raklång på soffan ;)

Tack för dina värmande <3

KRAM

2012-12-08 @ 00:47:56
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0