Kroppsstrumpa

Hej och god morgon på er,

ett morgoninlägg från mig innan det är dags för mig att ta mig an storstädningen. Fredag och jag är ledig. Ska bli så skönt att slippa lördagsstädningen :-)

Måste berätta för er om en ny erfarenhet jag gjorde mig igår. Jag var på massage, jag gör ju mina försök i att ta-hand-om-mig-själv-bättre som ni vet :-)

Igår skulle massören massera mig med hjälp av en monsterapparat. För att masseras var jag tvungen att klä på mig en kroppsstrumpa.

Kroppsstrumpan var helt i nylon och svart. Och det var inte lätt att komma i den med betoning på inte :-)
Jag hade STORA problem. Ärligt talat så skattade jag mig igenom påklädningen. Det kändes urlöjligt.

Endast iklädd trosor och nylonstrumpa kände jag mig inte sexig. Tänkte tanken att kroppsstrumpan nog kunde räknas in i kategorin "glädjedödare".

Inte får jag är särskilt sexig annars heller :-)

Massagen var grymt bra. Apparaten dammsög min kropp och grep tag i musklerna. Ska nog prova på detta igen, trots den eländiga kroppsstrumpan.

Jag har försökt finna en bild på kroppsstrumpan genom att googla. Jag fann många och dem gick under kategorin sexiga underkläder :-)

Får helt enkelt ta med mig kameran nästa gång, skämta bara :-)

Hoppas ni alla får en fin fredag

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Vi brukar ju ha lite uppdelad städning hemma hos oss. Magnus dammsuger och gör det andra. I går var jag själv hemma och gjorde allt. Riktigt nöjd då jag (i mitt tycke) gör det bättre :). Desstom skönt att få vara helt ensam i huset med hög musik. Ja, faktiskt tyckte jag att det var ganska roligt!

Ha en bra fredag och helg min vän!

2012-02-17 @ 08:57:14
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Tina

Det var nog tur att du inte kände dig sexig, hur skulle det slutat! Tror jag skrattar ihjäl mig nu..



Kram o trevlig helg

2012-02-17 @ 09:52:07
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Åsa!

Det var någon ny variant av massage som jag aldrig hört talas om förut, men kan det bara ge resultat så :)

2012-02-17 @ 12:16:05
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Monica

Fast du verkar ändå haft en rolig stund med din glädjedödare;-)



Kram

2012-02-17 @ 17:25:08
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: Kristina

Låter hur spännande som helst. Jag måste kolla upp om jag kan hitta ngt liknande här omkring. Håkans bok är en riktig goding.

Hoppas du får en avkopplande och härlig helg.

Kramis

2012-02-17 @ 18:19:29
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0