Allt-är-upp-och-ned-och..

Hej på er alla rara. Tusen tack för värmande kommentarer. Dem uppskattar jag väldigt mycket.
 
Efter jobbet har jag övningkört med Malin. Är nu hemma (i radhuset) för att byta om till träningskläder. Det är torsdag och tillika min träningsdag. Önskar att jag slapp, men jag vågar inte rucka på mina träningsdagar....rädd att falla i från you see. Efter löpträningen är det dags för övningskörning med Marcus.
 
Körigt värre :-)
 
Dagens reflektion är att det i mitt liv just nu är som rubriken viskar om " Allt-är-upp-och-ned-och-ingenting-är-som-det-ska". Och det är jobbigt. Men det blir bättre.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Styrkekramar från mig!!!

2012-07-26 @ 20:48:22
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: A House With A View

Åh jag har missat något här, beklagar sorgen... Känner igen det du beskriver, glädje och sorg, så nära de är varandra. Jag har ju mist min mor nyligen och känner så väl igen känslan...

Kraaaaaaaaaaaaam aka

2012-07-26 @ 20:51:33
Postat av: Camilla

Jag skickar en stor kram till dig.
Det blir bättre. Låt det bara ta den tid som behövs.

Kram

2012-07-26 @ 21:07:02
URL: http://alltoingeting.blogspot.com
Postat av: Lena - gott för själen

Tack för din kommentar hos mig. Nu har jag äntligen tagit mig tid att titta in till dig. Du verkar ha en trevlig blogg. Jag återkommer :-)

Jag förstår att du mist någon nära.

Många kramar från mig/Lena

2012-07-28 @ 14:58:45
URL: http://gottforsjalen.se/
Postat av: Kristina

Utanför fönstret öser regnet ner, här inne har Sverige nyss förlorat mot Danmark i handboll. Suck! Jag surar lite men.......... tänker så på dig. Vilken tur att du har en stor syskon skara och att ni står varandra nära. Dessutom skriver du gott om din svärmor men ändå. Var rädd om dig, och ja visst ja, ät inte frukost till kvällsmat. Hihi!
Kramar i massor Kristina

2012-07-28 @ 18:52:12
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0