Fin kväll

Hej och god kväll på er alla,
 
Livet snurrar på i en lite högre hastighet än under tid för semester. Vill mycket men, hinner långt ifrån allt.
 
Kvällens löprunda gick hur bra som helst. Jag känner att det är dags för mig att utöka sträckan. Något som glädjer mig oerhört. För inte så länge sedan var det just JAG som inte kom igång. Jag kom inte över tröskeln. Därför känns det extra bra när jag nu känner att jag orkar mer och att jag springer för att jag behöver det. Motion gör mig gott och jag är glad att jag tog mig över den där förbenade tröskeln :-)
 
 
 
I dagens båtbilder ser ni vilken oerhört fin kväll vi fick ikväll. Ljuvligt att vara på landet.
 
Dagens reflektion är att jag är glad över att inte tillhöra den skaran som har ångest över att gå till jobbet. Ångest över att semestern är över.
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: Coolaannna

Skönt att trivas med det man gör. Jag ser fram emot att skolan börjar på ett sätt. Fina elever och fina kollegor!

Duktiga du som springer!!

Kram Anna

2012-07-17 @ 23:52:55
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: Anna Adanir

Kul när man klarar sina mål och får utöka, man tävlar ju lite med sig själv och de peppar ju.
Ha en bra dag! kram

2012-07-18 @ 05:47:11
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Tina

Du verkar ha kommit i ett bra flow vad gäller löpningen, härligt!

kram

2012-07-18 @ 10:16:13
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0