Gasa

Gokväll,

Ikväll bad min sjuttonåring mig att gasa. Gasa på så att han skulle hinna se slutet av fotbollsmatchen, EM ni vet :-)

Men hör till saken att jag ständigt har gasen i botten. Jag gasar på i 190 blås både under dag- och kvällstid. Nu vill jag lätta på pedalen, nu vill jag slippa gasa. Dags att bromsa.....



Vi kom ut till landet sent ikväll, först efter kl.22.00. Då passerade denna segelbåt. Den får symbolisera det lugn jag nu eftersträvar.

Dagens reflektion är att det är jobbigt att ha visningar inbokade av sitt hem. Man måste städa på tider och dagar man själv inte skulle ha valt och man har främmande människor på rundvandring i ens hus. Det vore så skönt att få huset sålt samtidigt som det känns läskigt. Blandade känslor helt klar!

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gasa...underbart! Jag inte orkar man gasa när helgen kommer ;)



Förstår om det är blandade känslor med att planera försäljning och ha visning. Trixit. Mycket jobb. Känslor.



Skönt med två dagar på landet! Njut



Kram!

2012-06-09 @ 00:57:19
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Tina

Det viktigaste för mig är förhållandet mellan gas o broms, det är svårt att hitta ibland.

För mig är gasen en drivkraft, så länge jag råder över den. Luddigt..



kram

2012-06-09 @ 06:56:58
URL: http://www.meandmyshed.blogspot.com
Postat av: Jess

Jag förstår dig! Hoppas du får en lugn helg! Kram

2012-06-09 @ 07:39:10
URL: http://maisongrey.blogspot.com.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0