Regnhatt

Hej på er.
 
idag inleder jag min tredje semestervecka av fem. Det går fort när man har det bra.....Men jag har bestämt mig för att tänka att jag har tre veckor kvar, har bara gjort två än så länge. Mycket semester kvar således :-)
 
 
Vitt är bra vackert.
 
 
Jag har spelat golf idag. Det regnade på oss och förutsättningarna var inte de bästa, men trevligt hade vi. Som ni ser i spegelbilden hade jag regnhatt på idag. Det var helt klart nödvändigt med hatt eller keps. Tur jag inte är fåfäng :-)
 
 
Dagens båtbild
 
Dagens reflektion är att det är väldigt lätt att leva ett aktivt liv när man har semester. Lätt som en plätt faktiskt.
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: tinajo

Ja, i bland tänker jag att jag skulle behöva vara ledig jämt för att hinna träna så mycket som jag skulle vilja..! :-)

2012-06-25 @ 20:38:25
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.se/
Postat av: Monica

Ja absolut, då hinner man med hur mycket som helst.
Synd att det inte vara längre men fem veckor i ett sträck är rätt långt ändå Kram!

2012-06-25 @ 22:24:08
URL: http://www.vildatankar.blogspot.com
Postat av: A House With A View

Javisst är allt så mycket enklare och trevligare när man har semester!!! Håller fullständigt med om det och jag kan knappt vänta till min semester som börjar på måndag, räknar ner varje minut och timme, fniss.

Kraaaaaaaaaaaam aka

2012-06-25 @ 22:36:09
Postat av: A House With A View

Hmmmm, undrar vart min kommentar tog vägen, får skriva igen...

Ja visst är allt så mycket enklare när man har semester!! Håller fullständigt med!! Men nog hoppas jag på lite stadigare väder snart...

Vackra bilder!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

2012-06-25 @ 22:43:42
Postat av: casaofmia

Vilken vacker bild på blomman, underbar! Ja, tiden går alldeles för fort på semestern, kram

2012-06-26 @ 10:05:55
URL: http://www.casaofmia.blogspot.com
Postat av: Maidi

Jag ska inte ta ner dig på jorden men det känns faktiskt ganska skönt att inte mina 5 semesterveckor har börjat ännu=)) Jag har beställt sol tills dess..

Kram Maidi

2012-06-26 @ 10:24:52
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com
Postat av: Coolaannna

Hej!

Visst går det fort. Det gäller att ta vara på allt och lite till!!

Gillar båtbilden. Gillar den alla dagar :)

Jag har knappt hunnit att läsa bloggar och ännu mindre bloggat själv. Nu ska jag läsa i kapp hos dig !!

KramAnna

2012-06-26 @ 21:04:21
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: Kristina

Fina bilder. Kul med dina spegelbilder. Jag blir så avis när du skriver om din jogging. Det är ett underbart gift att flyga fram över ängarna. Jag skadade mitt knä förra året och kan fortfarande inte jogga. Blä! Jag beställde boken du rekommenderade och sedan fick. Min kom med posten i dag. Vilka bilder. Jag vill ha semester och gott om tid att fotografera. Sköt om dig one pisare...........

2012-06-26 @ 22:08:51
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0