Hemuppgift

Hallå där,

Igår öppnade jag mig för er som kikar in här. Öppnade mig om hur hopplös jag är som inte kommer igång med att börja träna fastän jag så väl behöver.

Men jag är inte bara hopplös, faktiskt :-)

Jag går numera regelbundet på massage Det är ju bra. Idag har jag också varit hos en naprapat. Det är ju också bra.

Av naprapaten fick jag en återbesökstid men även hemuppgifter. Nu skall här tänjas ordentligt. Och jag har lovat mig själv att göra min läxa. För min skull och för att jag behöver det så.

Kanske blir detta startskottet för mig, det känns så. Lika bra att passa på.

Dagens reflektion är att det inte luktar godis om fötter som bott i ett par skor hela dagen. Kändes sådär att ta av sig skorna hos naprapaten :-)

Må så gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemläxor är bra! Jag var till sjukgymnasten med en krånglande axel förra veckan och som hon undersökte och mätte rörligheten. Jodå det slutade med en mängd hemupppgifter att ta tag i och en remiss till röntgen. Det bästa av allt är att det fungerar; jag har redan nu blivit mer rörlig och kan lyfta på ett nytt sätt men tyvärr är smärtan kvar. Får se vad röntgen säger.



Var nu duktig med läxorna ;-)

Katarina

2012-03-28 @ 20:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0