Kvällstrött

Gokväll på er alla,

fredag kväll och klockan har slagit 21.00. Jag känner mig otroligt kvällstrött. Det kan bero på att jag jobbat häcken av mig (fastän det inte syns just på häcken min) denna vecka. Kan också bero på att jag sovit dåligt utan en familj i huset eller så beror det på den tempohöjning som blev här hemma när vi blev till en familj hemmavid igen.

Vad det än må bero på så väljer jag att vara urtråkig ikväll. Och det känns helt okey :-)



Dagens reflektion gör jag efter att jag fick en chokladbit av en kollega idag. Den låg i ett kuvert. Med chokladen följde en post it lapp, på vilken det stod "Bra jobbat i veckan och trevlig helg". Tänk så omtänksamt av henne. Det behövs just inte mycket för att lyfta någon. Värt att tänka på.

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken fin kollega. Det är det lilla som räknas. Jag har tänkt så på dig och ditt inlägg om inbrott. Hua mig, vi har aldrig haft inbrott men jag tokoroar mig för det när vi är borta. Egentligen inte över det som blir stulet utan över att någon varit inne hos oss, snokat och klivit in på vårt revir. Hoppas de snart hittar förövarna och sätter dem bakom lås och bom. tur att de dina är hemma igen. sov gott i morgon är det Lördag, jippi.

kramis

2012-03-02 @ 21:52:23
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com
Postat av: Jess

Helt klart värt att tänka på!

Det behövs inte så mycket för att göra någon glad!

kram

2012-03-02 @ 22:25:13
URL: http://maisongrey.blogspot.com
Postat av: Anna Persson

Vilken fin vän!



Kram och glöm inte vila i helgen <3

2012-03-02 @ 23:55:20
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: Kia

Mysig vän. Tänk vad en liten uppmuntran kan värma.

Ha en skön helg!

Jag gillar din blogg.

Kram Kia

2012-03-03 @ 00:08:10
Postat av: Lotta

Tempohöjningar kan göra en lyckligt trött ;)



Underbar gest med lappen och chokladbiten. Oväntad omtänksammhet är så extra härligt och uppiggande.



Jag är också trött ikväll. Ser en bra fransk film och tar sista delen i sängen ;)



Kram och ha en avkopplande lördag!

2012-03-03 @ 04:27:44
URL: http://charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: lilla.u

hej.



Vilken fin kollega! Mums!

Och hoppas du fått vila ut.



sv: näe inte trosa- andra hållet i norra skärgården. men jag älskar trosa. så pittoreskt och härligt. vi åkte massvis dit då vi inte hade vår stuga och ville andas frisk luft. bodde på något schysst litet butique-hotell. bor du där permanent? lyllosa dig i så fall.



Ha nu en riktigt najs och solig lördag!

Ulrika

2012-03-03 @ 14:49:46
URL: http://llillau.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0