Frånvaro

Hallå där,
min frånvaro i blogsfären har till stor del berott på Mr Gray :-)
 
Jag började läsa Femtio nyanser av honom och fortsatte med med Femtio nyanser av mörker. Har således under bästa bloggtid valt att ha haft fullt fokus på Mr Gray och Ana. Som jag vill läsa den tredje boken Femtio nyanser av frihet. Vill göra det nu :-)
 
 
 
Hockeyliraren i familjen gör finfina framsteg på isen. Oavsett om han framöver väljer att fortsätta med hockeyn eller inte så kan han åka skridskor och detta riktigt bra.
 
Dagens reflektion handlar om julen och om  att jag inte har någon jullängtan inom mig alls. Jag smuttar på glöggen och njuter av den. Jag känner doften av hyacint och njuter av den. Men julen den får gärna dröja och detta länge länge. Väl medveten är jag om att det är första advent på söndag, dock..... :-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lotta! Härligt att få gå in i bokens värld. Jag kände samma sug när jag läste.

Julkänslan kommer pö om pö för mig. Ibland oväntat och intensivt. Vill njuta av musik, dofter.

Härliga bilder på Melker!

Kram
Lotta

2012-11-27 @ 01:24:10
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Maidi

Kanska man ska ta och önska sig de böckerna av tomten..

Kram Maidi

2012-11-28 @ 13:31:57
URL: http://www.svartairisen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0