Helgen

Hej alla rara,
 
Helgen har haft ett innehåll av det mesta. Har hunnit med både att tanka kärlek, fotograferat, lantliv, löpning, shopping, vila och hockey :-)
 
 
Hockeykillen i familjen.
 
 
Vacker vy på morgonkvisten. Älskar livet på landet!
 
 
 
Dagens båtbilder
 
 
 
En kort båttur i Trosa skärgård i syfte att ta upp båten för vintervila.
 
 
 
Detta underbara passerar jag under min löprunda på landet. Älskar att springa på landet, kanske förstår ni varför. Vädret spelar mindre roll då denna miljö är för mig vacker solig som gråmulen som regnig.
 
Det var några bilder från min helg :-)
 
Dagens reflektion är att det känns gott att ha tankat lantluft inför kommande arbetsvecka. Det bor en lantlolla i mig, det står helt klart :-)
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej underbara du,

Det bor garanterat en lantlolla i mig. Gillar att vi delar den känslan ;)

Dofterna från hösten i Trosa känns nästan hela vägen hit. Vill dyka in i det lite..tittar och tittar på dina fina bilder. Det är kärlek för mig.

Lotta

2012-11-04 @ 20:34:34
Postat av: Lifessilverlining

Åh hockeybilden väcker liv i minnen från när vår son spelade. Visst är naturen fantastisk! Kram Nilla

2012-11-04 @ 21:14:02
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com/
Postat av: Madeleine

Underbara bilder. Kram/M

2012-11-04 @ 21:18:12
URL: http://madame-edith.blogspot.se
Postat av: Marie KJ

Vilka fina bilder och vilken bra helg du verkar haft ♥ Vilket glädjer mig!

2012-11-05 @ 09:44:29
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Marie KJ

Vilka fina bilder och vilken bra helg du verkar haft ♥ Vilket glädjer mig!

2012-11-05 @ 09:44:29
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: A House With A View

Vilken heeeeelt underbar bild med spegelblänket i vattnet, fantastiskt vackert! Förstår att du njuter på löprundan med en sådan vacker omgivning kring dig!!!

Önskar dig en fin vecka! Hoppas all underbar lantluft gör sitt till:)))

Kraaaaaaaaaaaaam aka

2012-11-05 @ 17:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0