Snälla Tomten!

Hej alla,
 
 
Yngsta sonens mästerverk för dagen.
 
En ledig torsdag kan verkligen ge enegi. Oj vilken bra dag och oj som jag hunnit med både det ena och det andra. Älskar dagar när man både hinner städa, fika med god vän, förbereda inför advent och få ihop en byggstast (pepperakakshus). Fler dagar av detta slag står på önskelistan, snälla Tomten......
 
Dagens reflektion handlar om den där julkänslan. Kanske kryper den fram nu ändå så smått. Det är ju trots allt fint med advenststakar i fönstret och pepparkakshus :-)
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Säg till när huset ska ätas upp, jag hjälper till ;)

2012-11-29 @ 22:10:05
URL: http://liteavlinda.blogspot.se
Postat av: Lotta

Melker gör det bästa julpysslet tycker jag! Hälsa att jag tycker jättemycket om hans pepparkakshus.


Vad mysigt ni har det Lotta <3

Kram

2012-11-30 @ 03:15:35
Postat av: Åsorna

Jättefint! Men nu blev vi sugna på skumtomtar :)

2012-11-30 @ 03:34:12
Postat av: Marie KJ

Får dåligt samvete. Jag har nog tyvärr styrt mina barns konstverk till att se mer "vuxna/professionella" ut :( Det är fint!
Kram på dig

2012-11-30 @ 21:04:30
URL: http://systermarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0