Hemma

Hallå där,
 
Äntligen, äntligen har jag ett nytt boende att kalla hemma. Äntligen kan jag tända ljus och njuta av att boa in mig. Sitter här och känner mig nöjd över vårt nya boende, här kommer vi att trivas, det är jag säker på.
 
Utan familj och vänner hade flytten inte gått att genomföra. Lyckligt lottad är jag över att ha många att få hjälp av. Så pass att jag fick hejda någon, tack iallafall Marie och tacka nej till någon som erbjudit sig fick jag också göra, tack iallafall Jessie :-)
 
Har känt mig så stressad (under en lång lång tid) över flyttkaos och flytt. Det kommer att ta några dagar att landa och att komma ned i varv.
 
Nu ser jag fram emot att köparna av radhuset tillträder, men tills dess är det lite kvar att göra både här och där. Men snart så kan jag ha fullt fokus på det nya.
 
Dagens reflektion är att det är en fin känsla att vara nöjd.
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Underbara du. Boa in er och landa i lugnet, det är du värd! Kram kram

2012-10-21 @ 21:14:24
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: Åsorna

Underbart! Njut av ditt nya hem.

2012-10-21 @ 23:36:48
Postat av: Lotta

Underbara Lotta, vad duktig du är! Det är ett stor förändring att flytta och det medför mycket arbete. När det är dags att tända ljus och börja njuta....då är det på rätt väg!!

Stor kram min vän!

Lotta

2012-10-21 @ 23:43:55
Postat av: Channal

Åh så skönt! Härlig känsla!! Hoppas ni kommer att trivas och lycka till med ert nya hem!
KRAM Anna

2012-10-22 @ 00:21:53
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: tinajo

Blir trevligt att boa in dig i alla fall - men att flytta ut har jag aldrig tyckt varit roligt; för mycket städande och packande. Men när det är över så känns det bra!

2012-10-22 @ 07:59:14
URL: http://www.tinajoathome.blogspot.se/
Postat av: Åsa!

Så skönt att äntligen vara på plats! Att flytta är verkligen en pärs!

2012-10-22 @ 08:13:27
URL: http://bitihopdax.blogspot.com
Postat av: Hemlängtan

Så skönt att ni kommit på plats nu!!! Och så underbart att du är omgiven av så många fina människor, guld värt!

Ha en fin dag, vi "ses" på Instagram :-)

KRAM!!!

2012-10-22 @ 08:50:29
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: Karin

Lycka till kära du.
Kramar

2012-10-22 @ 11:14:32
Postat av: Anonym

Tack snälla rara du för din kommentar. Du anar inte hur glad jag blev!

Tack.

Stor kram till dig!

2012-10-22 @ 18:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0