Inköpslista-Önskelista

Hej och god kväll alla,
 
min hjärna går på högvarv inför kommande flytt och jag märker att jag har svårt att tänka på någonting annat.
 
Jag går och funderar på en inköpslista som nog mer är att betrakta som en önskelista är jag rädd.
Listan är lång, men att beta av en sak i taget ska nog funka :-)
 
  • Kommod
  • Duschväg i glas
  • Skåp till badrum att förvara handukar i
  • Svart klinkersgolv till badrum
  • Garderob till hallen med skjutdörrar i spegelglas
  • Två soffor att ställa mitt emot varandra
  • Lamellgardiner, vita
  • Fatboy, två stycken till grabbarnas respektive rum
  • Nespresso maskin
  • Utemöbler
  • Anlita någon att förlänga uteplatsen med trallgolv.
  • Mikrovågsugn att bygga in.

Och sen allt det där som kommer att tillkomma såsom lampor, mattor, krukor,gardiner och ett olivträd.  Jag måste köpa ett Olivträd  :-)

 
Dagens reflektion: Vad vore livet utan mål och drömmar? Min önskelista är inte omöjlig. Det kommer bara att krävas en stor portion tålamod och en inställning om att det måste få ta sin tid. Tids nog har jag betat av listan och förmodligen upprättat en ny :-)
 
Men innan det är dags att börja beta av listan så skall här fortsätta packas.......
 
Må så gott

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Det är ju därför du måste ha inflyttningsfest, då kommer nog vissa saker bockas av från listan ;)

2012-10-09 @ 21:01:12
URL: http://liteavlinda.blogspot.se
Postat av: Åsorna

Ja vad vore livet utan mål och drömmar. Vi har så mycket drömmar och har nog faktiskt lyckats verkställa dem också. Men då får man nya drömmar och då är det bara att fortsätta verkställa :)
Lycka till med flytten!

2012-10-10 @ 03:20:11
Postat av: Linda

Vad länge sedan jag var inne och sa hej :-) Nu har jag massa att ta igen ser jag.
Kram Linda

2012-10-10 @ 19:10:13
URL: http://www.hemmapaekbacken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0