Underskattat

Hej och god kväll på er alla rara som kikar in här hos mig.
 
Nedan följer några bilder :-)
 
 
Kojan i höstskrud.
 
 
Vackert
 
 
Dagens spegelbild. Älskar att bära mössa :-)
 
 
Dagens båtbild
 
 
Idag har vi firat min dotter Malin 22 år.
 
 
Malins gudmor Karren var också på plats för att fira födelsedagsbarnet.
 
Dagens reflektion är att det där med att hålla kalas många gånger är underskattat. Varje födelsedag är värd att firas plus att det är fint att samla nära och kära för en stunds samkväm.
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: LiseLotte

Den snygga bilden kan du väl ha på Instagram som profilbild? Tycker det är synd att din är helt utan bild ;-)

2012-10-06 @ 23:45:11
URL: http://apiecehappiness.blogspot.com/
Postat av: alegni

Jag håller med - alla födelsedagar är värda att firas. Vet inte vad jag tänkte på när jag bestämde mig för att fly från min stora dag. Nå, det har jag tagit igen många gånger, och fler blir det. T.ex. i dag. :)
Fin 22-åring hos er!
Skön söndag!

2012-10-07 @ 08:50:39
URL: http://alegniinoffice.blogspot.com
Postat av: Min plats i solen

Grattis i efterskott till fina dottern. Härligt med kalas och firande. Här hemma går vi efter devisen att det gäller att fånga alla stunder av firande. The more the merrier. :)

Härligt också att två av mina favoritLottor hade en riktigt fin dag tillsammans. Vänskap är livets skatt.♥

Sköt om dig och ha en fin söndag.

Kram Lotta

2012-10-07 @ 13:10:15
URL: http://minplatsisolen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0