Bilvägar

Hallå där,
 
 
Vissa bilvägar är trevligare än andra. Jag älskar palmer så vägar av detta slag är en klar favorit.
 
Dagens reflektion handlar om det där med att montera ihop saker och hur det faktiskt kan få en att känna sig som en jubel idiot. Får just så känner jag mig nu, som en jubel idiot. Fastän jag fick hjälp på traven och BARA skulle avsluta själv, så banne mig stötte jag på problem. Jag hatar att montera ihop saker för det får mig alltid att känna mig som en jubel idiot :-(
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: tinajo

Äh, man kan inte vara bra på allt! :-D

2013-04-25 @ 22:45:08
URL: http://tinajoathome.com/
Postat av: Channal

Ta det lugnt och ta en sak i taget... följ beskrivningen från punkt till pricka! Det värsta är om det fattas saker! Äh! Finns värre saker!

Kram Anna

2013-04-26 @ 03:46:17
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0