Gott och blandat

Hola,
igår packade vi strandsväskan. Såg fram emot lite strandhäng, bästa avkopplingen. Det blev inte riktigt som jag hoppats på. Kalla vindar gjorde att vi snart gick därifrån :-(
 
 
 
 
 
En salig blandning av olika bilder idag. Lite Gott och blandat.
 
En reflektion jag gjorde igår handlar om att jag uppskattar att bo i lägenhet  på semestern. Så himla skönt att kunna välja att stanna hemma när man så känner för det. Laga middag och bara mysa istället för att ge sig ut på stan fastän man egentligen inte har någon lust.
 
Må så gott alla
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gun

Håller helt med i dina reflektioner. Det gäller speciellt när jag reser med barn, eller ett stort tjej gäng :)
Kram

2013-04-03 @ 12:05:34
Postat av: ulrika

Härliga bilder och den där blå dörren påminner om Grekland fast ni är i Spanien ;) Vill också vara med :(

Kram Ullis

2013-04-03 @ 17:51:36
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: Tina

Håller med dig om att det är toppen att bo i lägenhet på semestern, man gör lite som man vill i ett behagligt tempo. Måste bara säga att jag älskar bilden på den blå dörren, väcker en härlig känsla. Njut av semestern o ha det bäst. Kramisar Tina

2013-04-04 @ 18:23:05
URL: http://home2tiny.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0