Underbar dag idag

Hej alla denna ljuva sommardag!
 
Underbar dag i dag skrev jag på Instagram och det är precis vad jag har haft. En underbar dag på landet.
 
 
Mandrake beach
 
 
 
Dagens båtbilder
 
 
Trädkojan
 
 
 
 
Utemöblerna är efter vintervila på plats igen.
 
 
Strandskatan har hittat hit igen.
 
Livet på landet är som balsam för själen. Här landar jag och här har jag tinat upp idag. Här får jag ägna mig åt sådant som gör mig gott. Som bonus kom Viktoria, mina fina vän och gudmor till mina söner, på besök.
Det blev en underbar dag idag.
 
Dagens reflektion handlar om känslan av vemod och lycka. Vemod känner jag varje höst när utemöblerna ställs undan inför vintern. Lycka, ren och skär lycka, känner jag när jag äntligen får ställa fram dem igen. Älskar känslan!
 
Har ni haft det bra idag?
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Helt underbara bilder som verkligen tinar upp en vintertrött själ. Visst är det underbart att få plocka fram utemöblerna o veta att vi har en hel orörd sommar framför oss, gör mig lycklig o glad ända in i hjärteroten. Ha en härlig lördag. Kramisar Tina

2013-04-20 @ 20:25:49
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: Gun

Härligt att få se dina båt bilder igen :)
Ja vi har börjat plocka fram ute möblerna vi med, äntligen :) Sol hela dagen och hoppas på en lika fin morgondag :)
Kram till dig Lotta

2013-04-20 @ 22:26:30
Postat av: Lena - gott för själen

Jag har verkligen haft en bra helg! Så härligt att våren äntligen kommit.

Sv: ja visst gissar du rätt. Jag och maken har precis börjat spela golf, tog grönt kort i slutet på förra säsonen så är verkligen nybörjare. En fantastiskt härlig sport. Du spelar också eller?

Kram Lena

2013-04-21 @ 20:24:45
URL: http://gottforsjalen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0