Aktiva

Hej och gokväll,
 
Vilken härlig dag på landet vi har haft, igen....  Man blir ju så glad!
 
 
Melker och jag spelade tennis i morse. När vi kom hem valde han att hoppa i plurret. Jag tittade på :-)
 
 
Eftersom jag var svettig efter tennisen så var det lika bra för mig att fortsätta med motionerandet. En PW på 5 km som uppvärmning. Därefter sjukgymnastik med diverse stationer. Så skön känsla efteråt!
 
 
Som jag njuter av att ha detta utanför ytterdörren!
 
 
Dagens båtbild!
 
 
 
Melker och jag och Melkers farbror Ante och  farmor (svärmor) valde att ta en kvällsrunda. Svärmor körde golfbilen och vi andra spelade. Så kul!
 
Dagens reflektion är att jag denna underbara dag har tagit det lugnt )no stress) och ändå har jag hunnit med så mycket. När jag tänker efter så har jag och min yngsta son varit väldigt aktiva idag. Denna dag vill göra om igen och igen.
 
Må så gott alla rara
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: VÄLKOMMEN HEM!

AKTIV, minst sagt! :-) Hur hurtig är DU som motionerar så DÄR mycket på en och samma dag? Önskar att jag hade en gnutta av din energi. Lite har jag, men den lägger jag på att handla byxor istället, hihihi!
KRAM! Judita

2013-08-11 @ 03:50:05
URL: http://www.valkommen-hem.blogspot.se
Postat av: Channal

Vilken härlig dag och vilket paradis ni har!

Önskar att jag var lika aktiv som dig! MÅSTE ta tag i det nu till hösten! Mår så mycket bättre då! Ditt inlägg peppar mig mycket!

Sen var det du som gav mig inspiration till talet till min dotter! Tack!

Kram Anna

2013-08-11 @ 12:40:16
URL: http://annasinspiration.blogspot.com/
Postat av: Coolaannna

Åh, vilken dag! Dina båtbilder är verkligen sommar för mig!

Kram Anna

2013-08-11 @ 14:46:18
URL: http://coolaannna.blogspot.com
Postat av: åsa

Vilken supermysig dag och vilka fina bilder:)

Kram Åsa

2013-08-11 @ 19:05:48
URL: http://atmycasa.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0