Hem till oss

Hej alla ni som kikar in här hos mig,
 
Idag, denna underbart soliga och varma sommardag var det dags för mig och yngsta sonen att flytta hem igen. Flytta hem för att förbereda oss för vad som komma skall med början från måndag. Flytta hem för att boa in oss hemma hos oss efter många veckor på landet.
 
 
Dagens spegelbild.
 
 
Dagens båtbild.
 
 
Sommarbild.
 
Dagens reflektion handlar om det där med att dra ut på det....Jag drog ut på att åka hem idag.
 
I morse packade jag bilen för hemresa. Men....solen sken. Himlen var blå, inte ett moln i sikte. Båttrafiken i farleden var underbar. Det var varmt och gott (bikiniväder) och havet glittrade så vackert.
 
Jag drog ut på det....jag lade mig i min solsäng och stannade kvar där. Stannade kvar tills det blev eftermiddag. Då hade jag fått sol på kind, jag hade fått blunda, jag hade tagit mina båtbilder, jag hade sagt hejdå till svärmor. Först då var jag redo. Då åkte vi hem jag och min son. Hem till oss.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

<3

Lotta! vilken härlig semester ni haft. Så skönt och avkopplande. Tur att landet inte är alltför långt borta. Ni ses snart igen, även om det inte är på samma sätt som när man har flera veckor.

Och så vill jag tacka sötaste Melker! Idag kom ett kort (som jag tror varit lite på vift ;)) - så härligt! Hälsa att jag blev jätteglad.

Puss o kram!

Lotta

2013-08-16 @ 00:36:47
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Bakom dörr nr. 11

Härliga sommarbilder, denna sommaren kan vi leva länge på. Ha en mysig fredag.
Kram Pia

2013-08-16 @ 08:43:25
URL: http://piajohansson72.blogspot.se/
Postat av: dnyahuset.blogspot.se

Låter som om ni hade en väldigt fin dag!

2013-08-16 @ 17:44:17
Postat av: Channal

Välkommen hem och ni ska ha en skön helg! På måndag gäller det!!

KRAM Anna

2013-08-16 @ 20:40:04
URL: http://annasinspiration.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0