Feel good

Gokväll,
 
Feel good för mig denna måndag delar jag upp i två kategorier.
 
1. Besöket hos sjukgymnasten. Ingen lek men ändå som ljuv musik. Särskilt när hon sa att jag ska börja promenera och detta i rask takt, mer än gärna tänkte jag :-)
 
2.Biokväll med brudarna (minus Viktoria). Vi såg "små citroner gula" och gick nöjda från biosalongen. Bra film!
 
Sjukgymnastik med glada besked och en bio på det och allt detta på en vanlig måndag :-)
 
Dagens reflektion är att det är dags för mig att göra natt nu. Sömn gör en också stark har jag hört.
 
Natti natti
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta i USA

Härligt Lotta! Du kommer vara i toppform till sköna våren.

Du är en sådan kämpe och du har fixat det här så bra.

Varm kram
Lotta

2013-02-26 @ 01:37:50
Postat av: Anna

Åh, du låter gladare än sist! Skönt! Och bio är aldrig fel. Vill också se den filmen!

Kram Anna

2013-02-26 @ 14:00:41
URL: http://coolaannna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0