Utomhus

Hallå där, söndag kväll och jag sitter hemma i lägenheten och summerar min dag.
 
 
 
Söndagar innebär hockeyträning utomhus. Idag var det kallt att stå längs rinken och fota. Men det var det värt.
 
 
 
Vid utomhusrinken fanns också solen. En mycket kort stund visade den sig. Man får vara glad för det lilla.
 
Ni som följer mig på Instagram vet att vi smygstartade firandet av Melker som fyller 8 år imorgon. Middag av det finare slaget, presentöppning och tårta. Det blev ett fint avslut på landet innan det var dags för oss att åka hem.
 
Dagens reflektion handlar om kvinnor som jag blir inspirerad av. Kikade på nyhetsmorgon imorse och kunde konstatera att två av mina favoriter var i rutan. Kristin Kaspersen och Elisabeth Gummesson. Två goda förebilder. Kloka, starka, och snygga som få.
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

skönt att solen behagade visa sig en stund :)

2013-01-14 @ 09:32:15
URL: http://finafrun.blogg.se/
Postat av: Lotta i USA

Har tänkt på Melker idag!

GRATTIS till er 8-åring! Så stor han har blivit.
Kan tänka mig att dagens present gjorde honom lycklig!

Kristin och Elizabeth är så bra!

KRAM

2013-01-14 @ 20:21:45
Postat av: Kristina

Håller med dig. De damerna är fina förebilder.
Grattis till dig också min vän. Visst är det en lycka att få chansen att få bli mamma.
Krama Melker och fortsätt firandet
Kram kristina

2013-01-14 @ 20:56:56
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0