Badkruka

Hej alla,
 
sena inlägg här i min blogg fastän jag är ledig :-)
 
 
 
 
Kanske tröttnar ni på mina båtbilder, men jag finner det så roligt att fota förbipasserande båtar.
 
Ni som kikar in här regelbundet vet att det är Båtar som gäller under vår och sommar och Hockey under höst och vinter. Inget Tine K och inget Odd Molly så långt ögat når.
 
Idag har jag njutit av ännu en fin dag på landet. Jag har haft det riktigt bra och njuter av långledighet. Idag har jag läst ut ännu en bok, min fjärde sedan jag gick på sommarsemester. Jag har badat och vi har haft middagsgäster. Älskar dagar som denna.
 
Dagens reflektion handlar om att jag är så trött på att jag identifierar mig som badkruka. Trött på att vara en...badkruka. Jag tar så god tid på mig (toklång tid) innan jag tar mod till mig att plumsa i. Men väl i kan jag stanna i plurret länge, eftersom jag finner det så skönt :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Älskar båtar!

Igår badade jag massor av gånger! Vi hade minst 22 grader i Bråviken! Så svalkande i hettan!

Kram Anna

2013-07-26 @ 12:15:17
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: Kristina

Hej vännen
Blir inte trött på dina båtbilder de hör sommaren till. Badkruka ja det är jag med, i alla fall om det är mindre än 20 gr. Är som vanligt avis på din fina kontakt med svärmor. Njut!!
Ha en underbar helg.
Kram Kristina

2013-07-26 @ 23:09:01
URL: http://mammamedambitioner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0