Längtat

 Hej och gokväll!
 
Ännu en vacker sommardag har vi fått njuta av idag. Underbart!
 
 
Perfekt med en stor gräsmatta när man vill öva på svingen :-)
 
 
Idag läste jag ut denna bok. Älskar att läsa om barnmorskan Cecilia. Älskar att läsa böcker.
 
 
Mycket kast med boll blir det här på landet. Gräsmattan kommer väl till pass även för detta ändamål
 
 
Dagens båtbild.
 
Dagens reflektion är att jag har längtat så efter dagar som denna. Längtat efter att sitta och titta på båtar som passerar, längtat efter sol på kind, längtat efter att få tid att ge Melker mammatid, har längtat efter promenaden till havsbadet och jag har längtat efter lugna morgnar utan stress. Nu har jag allt detta, äntligen
 
Må så gott
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Design by Tornblad

Vad härligt! Njut så mycket du bara orkar!

Kram Malin

2013-07-17 @ 14:41:25
URL: http://designbytornblad.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0