Livsnjutare

Hej och god sen kväll på er,
 
 
Dimma tidigt denna morgon. En dimma som snart lättade och gav oss den varmaste dagen hittills denna sommar.
 
 
Dagens båtbild blir en halv sådan :-) Jag fastnade för att flaggan på båten var så stor.
 
 
Under eftermiddagen så hoppade jag ur bikinin för att hoppa i min skönaste klänning, skulle in till stan (läs Trosa) en sväng.  Klänningen kommer från HM och är i trikå och kostade mindre än 200 kronor.
 
Dagens reflektion handlar om det där med att vara en livsnjutare och att ha ork. Ikväll föreslog svärmor 71 år att vi skulle åka in till Trosa för att spela minigolf. Och det gjorde vi. Vi spelade inte en runda utan två :-)
Jag gissar att jag inte blir 71 år. Båda mina föräldrar gick bort på tok för tidigt så oddsen är inte direkt på min sida.... Men jag önskar förstås att jag att jag blir gammal och skruttig. Jag vill så gärna på ålderns höst också föreslå för de mina att vi ska spela minigolf eller göra något annat skoj. Hon är en sann förebild min svärmor.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Å, Lotta.

Så fin i din klänning. En stor livsnjutare också. Och jag tror vi spelar minigolf när vi är 71 med våra barn, och att vi bloggar om det :-)

KRAM vännen
Lotta

2013-07-27 @ 02:49:55
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Channal

Du blir 90 och kommer även då hoppa ur din bikini!!

Nu fortsätter vi njuta av den varma sommare!

KRAM Anna

2013-07-27 @ 09:21:50
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com
Postat av: helenasenklavardag

Tror också att du blir över 70 och kommer känna dig frisk. Härlig klänning, gillade färgen mycket.
Kram Helena

2013-07-27 @ 09:55:31
URL: http://www.helenasenklavardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0