Sommar och sol

Hej du rara som kikar in här,
 
Sommar och sol, det är vad vi njutit av idag. Underbart!
 
 
Dagens spegelbild
 
 
Lavendeln blommar
 
 
Sommar och sol och BAD :-)
 
 
På väg till badet fångade denna fina eldtunna mitt intresse. Rost mot grönska har en samklang tycker jag.
 
 
Dagens båtbild. Jag hade många att välja emellan idag.
 
Dagens reflektion handlar om att om det där med att fira husdjur när de fyller år. Jag är uppväxt med hund men kan inte minnas att vi någonsin firat någon av dem när de fyllt år. Men idag har jag stått upp och sjungit Ja må du leva för Svärmors lilla Ella. Presenter fick hon också. Och dagen till ära hade svärmor bakat en tårta vilken var formad som en hund. En del hundar blir sannerligen älskade och bortskämda och Ella är en av dem :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: A House With A View

Som vanligt såååååå stämningsfulla bilder här inne hos dig! Du verkar ha en godhjärtat svärmor, från det innersta en fin person tror jag :)

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

2013-07-06 @ 22:29:07
Postat av: tinajo

Jag firar mina djur lite men inte med tårta och sådant ska erkännas - däremot brukar de få en macka med något gott på; falukorv eller sådant. :-)

2013-07-08 @ 14:18:09
URL: http://tinajoathome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0