Styrka

Go kväll.
 
Ännu en härlig dag med skön sommarvärme. En dag Trosa fylld av en hel massa härligt!
 
 
På väg till lilla badet låg grannens katter och spanade på oss.....eller snarare på svärmors lilla Ella.
 
 
 
Dagens båtbilder. Den översta fick vara med idag också. Kom in i farleden igår och gick ut i morse. Så fin båt!
 
Dagens reflektion handlar om att det i dag slog mig hur stark jag är. Det finns något som jag oroar mig sjuk över. Detta till trots kände jag idag lyckan inom mig. Oron får inte ta överhand. Det får den bara inte! Och nu vet jag att jag kan må bra fastän jag mår dåligt. Möjligen är detta en luddigt reflektion för er, men för mig är det ett tecken på styrka. Och den ger mig hopp.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lilla.u

Jag blir så glad när jag läser din text och känner att coolt: hon orkar vara stark, trots att det känns tungt. Och du vågar skriva det. Jag är så glad för din skull. Men känner ändå med dig.

Blev det svammel nu ... ja. Men jag hoppas du förstår hur jag menar liksom ;)

Kram Ulrika

2013-07-14 @ 09:34:11
URL: http://llillau.blogspot.comlogspot.com
Postat av: Åsa!

Oro kan verkligen gröpa ur en invändigt! Hoppas du snart får svar och lösning på det du oroar dig för så du kan gå vidare! // Kram

2013-07-14 @ 19:07:36
URL: http://bitihopdax.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0