Vinnare

God  kväll på er,
 
Klockan är sen och jag sitter i soffan på landet. Har sällskap av min dotter Malin. Vi har varsin dator i våra knän och varsitt glas med bubbel. Så skönt med helg!
 
 
Ikväll var det Trosa stadslopp. Melker och kompisarna Max och Maja deltog i loppet dock i varsina heat
 
 
Vi var många på plats i Trosa ikväll :-)
 
 
 
Lekfull karnevalstämning var känslan på plats :-)
 
 
Äldst och yngst av mina barn. Storasyster hejade fram sin lillebror ikväll.
 
(Kan ju inte låta bli att ta lite bilder när jag är inne i Trosa)
 
Båthamnen
 
Dagens spegelbild)
 
 
Nyöppnat café och glassbar. Lite annorlunda. Kul!
 
 
Det blommar fint.
 
 
Solen var framme men det var riktigt kyligt på kvällskvisten.
 
 
Fågellivet är rikt.
 
 
Mitt klädval för dagen, om nu någon är intresserad :-)
 
Dagens reflektion är att alla som ställer upp i ett lopp och som tar sig igenom är vinnare. Någon kommer först i mål och någon kommer sist. Men som jag ser det är de alla vinnare.
Må så gott
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Så många fina bilder från Trosa!
Och jag håller med dig, alla som ställer upp i ett lopp är vinnare - man tävlar inte med ngn annan än sig själv!

2013-06-29 @ 09:48:25
URL: http://www.fortfarandebarasara.blogspot.com
Postat av: Husfrun

Tycker också att alla är vinnare! Härlig inställning.
Så härliga bilder du bjuder på. Kram.

2013-06-29 @ 12:21:20
URL: http://villafreja.blogspot.com
Postat av: Lollo

Tycker alltid att du är så snyggt klädd !

2013-06-29 @ 22:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0