Före och efter

Välkommen kära besökare och sköna Maj
 
Jag har tillbringat dagen på landet. Jag har ägnat mig åt sådant som jag tycker om.  Bland-mycket-annat har jag  lapat sol och ägnat mig åt att plantera blommor....En fin dag.
 
 
En före bild på svärmors fina krukor.
 
 
 
En efter bild på svärmors krukor. De var fina innan men blev ännu finare med lite blommor och blad.
 
Som jag ser fram emot mildare nätter. När dessa väl är här har jag andra planer för dessa krukor.
Hon är snäll min svärmor som låter mig gå loss. Tur för mig.
 
Dagens reflektion handlar om det där med att ta vattnet i kranen för givet. Oj som vi borde uppskatta vattnet mer än vad vi gör. Inget vatten innebär så mycket trist och tråkigt och problem. Det blev vi varse på landet. Ibland behöver man kanske påminnelser av det slaget.
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: casaofmia

Sp jättefint du har gjort, kram

2013-05-01 @ 21:40:35
URL: http://www.casaofmia.blogspot.com
Postat av: Jennifer

Men vilka mysigakrukor, det blev jättefint!

Ja nog ska vi vara tacksamma över vårat vatten och vattentillgången vi har!

Ha en bra dag! Kram Jennifer

2013-05-02 @ 08:48:39
URL: http://wwwmittlivsomjag.blogspot.com
Postat av: Tina

Precis vad jag letar efter. Är bara så snyggt med rostiga krukor. Projekt köks/kryddträdgård är i full gång o där vill jag ha rostdetaljer som krukor, armeringsjärn osv. Kombon det ruffiga, rostiga med de ljuvliga, färgglada blommorna är så läckert. Kramisar Tina

2013-05-02 @ 10:21:57
URL: http://home2tiny.blogspot.se
Postat av: ulrika

Ja det börjar bli dags att plantera lite nu, så fint det blev och håller med - verkligen tjusiga krukor!

Kram Ullis

2013-05-02 @ 15:17:12
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: a House With A View

Åååh vilka fina krukor!!! Och vad fina de blev med lite blommor i :)) Sådana krukor vill jag också ha :)))

Ja nog är vi bekväma allt, min diskmaskin har brakat sönder så jag vet precis vad du pratar om - man vänjer sig lätt vid allt som "bara finns" i vardagen.

Kraaaaaam aka

2013-05-02 @ 18:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0