Klämdag

Hallå där,
 
Klämdag idag. Bästa dagen att jobba på om ni frågar mig :-)
 
 
 
 
 
På väg ut till landet stannade jag till vid en handelsträdgård. En snabbis innan de stängde. Något grönt och skönt fick jag med mig hem. En perenn att plantera i kruka, tror det ska bli bra.
 
 
Dagens båtbild.
 
Dagens reflektion handlar om klämdagar. Telefonen är tyst, inkorgen på mailen är på lagom nivå, inga bilköer,  alla får sittplats på tåget och det bästa av allt är att man får så mycket gjort. Klämdagar en dag att jobba undan surdegarna på. Jag tycker om att arbeta på klämdagar :-)
 
Må så gott
 
 

Kommentarer
Postat av: Channal

Den känslan har jag missat! Är ju alltid ledig då! Men jag kan förstå lugnet... att få mycket gjort utan att bli störd av telefonen! Skönt!

Må så gott! KRAM Anna

2013-05-10 @ 20:59:41
URL: http://annasinspiration.blogspot.com/
Postat av: JUNITJEJ

Vilken underbar blogg du har!

2013-05-10 @ 22:14:11
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0