Fullspäckad lördag

Gokväll på er alla!
 
En fullspäckad lördag och detta helt självvalt :-)
 
Hockeyträning, kikat på NK.s julskyltning, handlat julklappar, shoppat till mig själv...... ätit ute, dammsugit, och ikväll lördagsmys med den yngsta mannen i mitt liv.
 
Idag har jag också bombaderats med bilder från min dotters augustibröllop. Så fina bilder, från en härlig dag!
 
Nedan bjuder jag på en av många. Inte helt osannolikt att det blir lite bilder från bröllopet i bloggen framöver :-)
 
 
Morgonrockarna blev en hit!
 
Dagens reflektion handlar om känslan av att känna sig stor (äldre). Min yngsta son och jag tog tåget in till stan (Stockholm) i eftermiddags. Han åker ju inte gratis längre utan behövde då ett access kort. Oj, som han blev stolt över att ha ett alldeles eget busskort. Han växte på längden :-)
 
Må så gott
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Lotta, Lotta....visst hade du hunnit klämma in ett glas bubbel med mig ;) ...för det känner jag för när jag läser det här!

Saknar dig!

KRAM

Svar: Tänkte såklart på just detta när jag stod vid huvudingången till NK :-)Du och jag och bubbel, det får det bli många gånger till.

Kramkram
Mammaxtre

2013-11-23 @ 23:49:46
URL: http://www.charmigacharlie.blogspot.com
Postat av: Anna Adanir

Gillar morgonrockarna, kul grej!
Förstår att han växte, snart är han stora grabben :)
Kram

2013-11-24 @ 07:15:40
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: KaosJenny

Härligt med massa bilder och minnen från bröllopet. Och så att yngste sonen håller på att "bli stora karln" och kan själv. Växande är härligt. Kram

2013-11-24 @ 10:48:20
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.se
Postat av: Channal

Mysigt att titta på NK's julskyltning! Vill också se den... fin lördag du hade och bilden på er är så läcker!!

Kram fina du! Anna

2013-11-24 @ 18:55:30
URL: http://www.annasinspiration.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0