Hopp

God kväll på er,
 
För er som håller tummarna för mig så kan jag meddela att jag idag tog ett snack med min sjukgymnast om min längtan och om mitt stora behov av att få springa. Nästa gång skall jag ta med mig mina löparskor, då ska vi testa löpbandet. Går det bra så ska han göra ett löparschema till mig. Hoppas, hoppas.....
 
 
 
En ljusslinga för 59 kronor på Ica Maxi skapade en fin stämning här hemma. Mörkt utomhus men mysbelysning inne.
 
Dagens reflektion handlar om att löparskorna mina i skrivande stund befinner sig i tvättmaskinen. Jag förbereder mig inför prövningen på löparbandet. Han gav mig hopp idag, sjukgymnasten min. Hopp, som är precis vad jag behöver. Lite hopp i tillvaron, känns fint!
 
Må så gott
 

Kommentarer
Postat av: Marie KJ

Håller tummarna och hoppas å dina vägnar!!
//Marie, längtar till lördag :)

2013-11-06 @ 21:36:55
URL: http://systermarie.blogspot.com
Postat av: LiteAvLinda

Vilken fiffig ide, den kommer jag sno till min bruna flaska. För övrigt blir jag alltid glad när jag åker förbi och ser dina prydnadslampor :) Nu hoppas jag det går bra på löparbandet så kanske du får en smula frihet ;) kram

2013-11-06 @ 21:40:25
Postat av: LiteAvLinda

Vilken fiffig ide, den kommer jag sno till min bruna flaska. För övrigt blir jag alltid glad när jag åker förbi och ser dina prydnadslampor :) Nu hoppas jag det går bra på löparbandet så kanske du får en smula frihet ;) kram

2013-11-06 @ 21:40:27
Postat av: Anonym

Härligt Lotta! Jag håller tummarna!!

KRAM fina du! Anna

2013-11-06 @ 21:54:27
Postat av: KaosJenny

Underbart, hoppas din önskan om att springa går i uppfyllelse. Kram

2013-11-06 @ 23:35:48
URL: http://fantastisktkaos.blogspot.se
Postat av: ulrika

Spännande då håller vi tummarna ett tag till - ja nu behövs det verkligen mer myspys belysning. Mina 2 lampor med sirenljus åkte tillbaka till butiken idag så jag får försöka på nytt med min myspysbelysning ;)

Kram Ullis

2013-11-07 @ 17:59:30
URL: http://tidsoptimistenbloggar.blogspot.se/
Postat av: helenas enkla vardag

Då får vi verkligen hoppas att du får springa snart. kan du skicka över lite sån lust till mig med!?
Kram Helena

2013-11-07 @ 20:56:37
URL: http://www.helenasenklavardag.blogspot.com
Postat av: Nilla

Det är konstigt men det är när man är orörlig , eller begränsad som man längtar som mest efter att röra sig mycket. Då blir längtan verkligen stor. Mins under min orörliga graviditet den stora längtan efter att springa. Kram Nilla

2013-11-07 @ 21:18:54
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com
Postat av: Gun

Men åh vad härligt om det funkar på löpbandet för dig. Håller verkligen tummarna.
Jag har också ljusslingor som går på batteri, det blir fint och lätt att placera.
Kram till dig fina Lotta <3

2013-11-08 @ 20:38:01
Postat av: Jannike - Bromans Bravader

Fint med ljusslingan.
Kram Jannike

2013-11-08 @ 23:01:50
URL: http://www.bromansbravader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0