Faktum

Gokväll fina ni!
 
 
 
Att vi har höst är ett faktum. Att vi snart har november i almanackan är ett annat faktum. Det sägs att snön är i antågande och jag känner mig inte redo, inte alls faktiskt. Vi har höst och fortfarande sommartid, jag vill hänga fast vid det ett tag till. Snälla.....vädergudarna!
 
Dagens reflektion handlar om att det nog är dags för mig att förbereda min uteplats och mina utemöbler för vintern. Dags att köpa presenning. Har ju hört att det ska komma snö :-)
 
Må så gott
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Jag håller med dig! trots att jag varit vintermänniska hela mitt liv (undantaget var sista vintern) Jag är inte redo!

2013-10-17 @ 21:40:34
Postat av: Ekenäsliv

Må å gott du med!!!
Och en riktigt fin helg önskar jag dig!
Kram Anna

2013-10-17 @ 22:45:41
URL: http://www.ekenasliv.se
Postat av: Anonym

Idag har mannen plockat undan allt från balkongen och trädgården... svinkallt ute men soligt! Ingen snö ännu, pust!!

Du ska ha en skön helg! KRAM Anna

2013-10-18 @ 15:32:16
Postat av: Nilla

Jo snön har jag redan träffat på. Känns lite för tidigt dock. Kram Nilla

2013-10-20 @ 11:01:32
URL: http://lifessilverliningandi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0