Livboj

God kväll alla,
 
Jag är lyckligt lottad som har ett stort nätverk. Jag har många fantastiska kvinnor i mitt liv. Fyra av dem har jag fått chansen att umgås med denna vecka. Fyra på en och samma vecka, så himla härligt!
 
Min syster Jenny i måndags, Karren i tisdags, Viktoria i onsdags och Marie KJ ikväll (torsdag).
 
 
Bilden får symbolisera dagens reflektion.
 
Dagens reflektion är att det slog mig att vänskap av den riktiga sorten, tänker på den där sorten av vänner som finns där och som inte viker av vid svåra tider. Jag tänker att vänner av det slaget har mycket gemensamt med livbojen. Båda står där (och är redo) när så behövs.
 
Tack alla kvinnor i mitt liv. Ni gör alla skillnad.
 
Love you
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LiteAvLinda

Vad härligt! Kram

2013-10-31 @ 23:17:25
Postat av: Marie KJ

Love u back ♥

2013-11-01 @ 11:29:34
URL: http://systermarie.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0